Handelsbetingelser

Disse handelsbetingelser gælder for alle leverancer fra Rosé.dk ApS.

Priser

Alle priser på hjemmesiden er oplyst inklusiv moms i danske kroner.

Betaling, ordrebekræftelse og faktura

Du kan foretage betalinger med følgende betalingsløsninger:

VISA – Mastercard – MobilePay

Vi tager ikke kortgebyrer.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Når bestillingen er gennemført, modtager du en ordrebekræftelse på e-mail. Bekræftelsen er en tilkendegivelse af, at vi har modtaget din ordre og betaling.

Din faktura får du fremsendt på e-mail, så snart din ordre er pakket og klar til levering.

Sikkerhed ved online betaling

Ifølge dansk lovgivning kan du vide dig sikker, når du betaler via Internettet. Der ligger et regelsæt til grund for elektroniske betalingsløsninger, som har til formål at opretholde størst mulig sikkerhed mod misbrug. Hvis du derfor opdager en betaling, du ikke kender til, og som er trukket fra din konto, er det kortudstederens pligt at tilbageføre beløbet til din konto. Kortudstederen må så efterfølgende kræve penge tilbage fra den butik som har trukket beløbet. For alle betalingsformer gælder, at vi ingen informationer modtager om din konto, kortoplysninger eller lignende. Alle transaktioner sker via Nets sikkerhedssystem. Vi modtager udelukkende besked om, at bestillingen er gennemført og betalt.

Levering

Vores forventede leveringstid er 1-2 hverdage. Varerne leveres af Vingaloppen i tidsrummet mellem kl. 9 og 16. Der kan ikke aftales levering på et fast klokkeslæt eller i et bestemt tidsrum. Vi bærer ansvaret for varerne, indtil de er leveret.

Ved bestilling har du mulighed for at skrive, at varen må stilles f.eks. i garage, skur eller andet sted, hvilket dog i så fald sker på købers eget ansvar.

Vi leverer kun i Danmark til brofaste øer – ikke til Grønland og Færøerne.

Fragt koster 99 kr. pr. ordre.

Levering er gratis ved køb for over 600 kr.

Datapolitik for personlige oplysninger

For at foretage et køb hos os skal du oplyse følgende:

– Navn
– Adresse
– Telefonnummer
– E-mail adresse

Vi foretager registreringen og videregivelsen af dine person oplysninger alene med det formål, at kunne levere de bestilte varer til dig og at sikre os, at alle vores kunder er over 18 år.

Personoplysningerne registreres hos Rosé.dk ApS og opbevares i fem år, (i henhold til bogføringsloven), hvorefter oplysningerne slettes.

Hvis vi indsamler personoplysninger via vores website som ikke er nødvendige for varelevering, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og personalet i Rosé.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige på Rosé.dk er Rosé.dk ApS, C.F. Richs Vej 99D 2.tv, 2000 Frederiksberg. Oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjepart. Dog videregives oplysninger til betroede tredjemænd, med henblik på at levere de varer, som du har bestilt, og for kunne holde dig orienteret om status på din ordre.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@rosevine.dk

Kreditkort- og betalingskortoplysninger krypteres. Vi lagrer ikke dine kreditkort- og betalingskortoplysninger.

Bemærk, at du accepterer vores persondatapolitik, når du handler i vores webshop, herunder vores brug af cookies.

Tilmelder du dig vores nyhedsbrev, har du altid mulighed for at afmelde igen, samt få adgang til de oplysninger (navn og e-mail) der er gemt om dig i forbindelse med nyhedsbrevstilmeldingen.

Alderskrav

Du skal være fyldt 18 år for at handle på Rosé.dk

Kontakt

Du kan skrive til info@rosevine.dk.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

 

Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@rosevine.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du kun kan få en del af fragtomkostningerne tilbage.

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, som leveres fysisk hjem til dig eller til din arbejdsplads af en erhvervsdrivende, der regelmæssigt bringer varer ud i dit område,

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,

Levering af alkoholholdige drikkevarer, hvor prisen blev fastsat ved aftalens indgåelse, og levering først kan finde sted efter 30 dage, og hvor den faktiske værdi afhænger af udsving på markedet, som den erhvervsdrivende ikke har indflydelse på.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

C.F. Richs Vej 99D, 2.tv

2000 Frederiksberg

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

C.F. Richs Vej 99D, 2.tv

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@rosevine.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Kontaktoplysninger

Rosé.dk ApS

C.F. Richs Vej 99D 2.tv

2000 Frederiksberg

info@rosevine.dk

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 18.12.2018

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Rosé.dk

C.F. Richs Vej 99D, 2tv

2000 Frederiksberg

E-mail: info@rosevine.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)